Меню

Умови повернення товарів

Компанія керується законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення й обміну товарів. Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні й поверненні товарів, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Терміни повернення

Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення й обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

Будь ласка, перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд товару під час його отримання! У разі пошкодження пакування, товару, або неповної комплектації замовлення, прохання одразу зв’язатися з нами за телефоном +380 68 216 65 40, ми разом зможемо швидше вирішити питання.

Як можна повернути чи обміняти товар? 

  1. Зв’яжіться з нашим менеджером за телефоном.
  2.  Надішліть товар через відділення «Нової пошти»/ «Укр. пошти»за погодженими з менеджером даними.
  3. Отримайте повернення коштів або товару (у разі обміну) зручним для вас способом.

Додаткові правила обміну/повернення товару 

Якщо товар не підійшов за кольором, формою, розмірами або іншими характеристиками, то доставку товару оплачує покупець. Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів із моменту звернення у вигляді поштового переказу чи переказу банківську картку клієнта. Обмін товару може бути зроблено на аналогічну позицію або інший товар з перерахунком вартості.