Компанія керується законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення й обміну товарів. Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні й поверненні товарів, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення й обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд товару під час його отримання! У разі пошкодження пакування, товару, або неповної комплектації замовлення, прохання одразу зв’язатися з нами за телефоном +380 68 216 65 40, ми разом зможемо швидше вирішити питання.
Якщо товар не підійшов за кольором, формою, розмірами або іншими характеристиками, то доставку товару оплачує покупець. Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів із моменту звернення у вигляді поштового переказу чи переказу банківську картку клієнта. Обмін товару може бути зроблено на аналогічну позицію або інший товар з перерахунком вартості.